Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







sobota, 22 maja 2010

Zaległości.

Witajcie.

Bez owijania w bawełnę: przepraszam za długą przerwę w aktualizowaniu bloga. Spowodowana jest tym, że jestem na kursie kolizyjnym z moimi studiami. Czeka mnie sesja w przeciągu kilku tygodni i wtedy na pewno aktualizacji nie będzie. Jednak po sesji, tj. w pod koniec czerwca/początek lipca, znów biorę się do roboty i możecie liczyć na sporo paczek. To słowem wstępu.

Chciałem Wam pokazać 2 zdjęcia, które gdzieś mi się zapodziały na HDD, a które dzisiaj znalazłem.

1. Brisbane Lions - list, 2 naklejki, tatuaż



2. Instytut Technologiczny DigiPen (partner Teamu Renault F1) - sporo ciekawej makulatury, zaproszenie na dni otwarte :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz