Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







poniedziałek, 28 grudnia 2009

Galeria pamiątek sportowych.

To znowu ja! ;-)

Tak jak obiecałem, dodaję galerię moich pamiątek sportowych, która stale się powiększa. No to zaczynamy.

1. Jerzy Engel - autograf z dedykacją



2. Wisła Kraków - czapeczka, broszura, pocztówka i karta z autografami (Ilie Cebanu, Marcin Baszczyński, Paweł Brożek)



3. Boston Red Sox - 2 karty zawodników, list z podziękowaniami, ziemia ze stadionu, opaska na rękę (przerwała mi się po roku), mini terminarz



4. Real Madryt - karta Robinho, oficjalna karta zespołu z autografami (nadruki), list z podziękowaniami



5. Panasonic Toyota F1 Team - dostałem od nich 2 paczki, w każdej list z podziękowaniami i karty Jarno Trullego i Timo Glocka. Rarytas, bo jak wiemy Toyoty już w przyszłym roku na gridzie nie zobaczymy :)



6. BMW-Sauber F1 Team - karty Kubicy, Heidfelda, Asmera, Kliena, list z podziękowaniami, naklejka. Również rarytas, bo, podobnie jak Toyota, BMW zrezygnowało ze startów w F1.



7. Reprezentacja Czech w piłce nożnej - karty wszystkich zawodników i ówczesnego trenera Karela Brucknera



8. Monika Pyrek - autograf z dedykacją



9. Bayer Leverkusen - 5 kart z oryginalnymi autografami, m.in. bramkarz Benedikt Fernandez



10. D.C. United - list z podziękowaniami, 4 karty piłkarzy, m.in. mój ulubiony zawodnik D.C. Luciano Emilio




11. Schalke 04 Gelsenkirchen - 4 oryginalne autografy



12. Reprezentacja Szwecji w piłce nożnej - karty Ljundberga, Ibrahimovica, Elmandera



13. FIFA - proporczyk, 2 odznaki, oryginalna żółta i czerwona kartka sędziego, 2 naklejki



14. Baltimore Orioles - typowy amerykański fan pack, sporo makulatury, list z podziękowaniami, naklejki, karty zawodników, 2 mini terminarze



15. Krzysztof Hołowczych - oryginalny autograf



16. Manchester United - oficjalna karta zespołu z autografami na odwrocie (nadruki)


17. FIS - odznaka i wydrukowany informator



18. Piotr Protasiewicz - 2 oryginalne autografy z dedykacją



19. Arsenal Londyn - gazetka Inside Arsenal, karta zespołu, list z podziękowaniami



20. Detroit Pistons - 2 paczki, mini terminarze, naklejki, tatuaż, karty zawodników, plakat, gazeta Courtside



21. Cleveland Cavaliers - list z podziękowaniami (zapomniałem dać do zdjęcia), ręcznik, rozwijany transparent (na zdjęciu rozwinięty do połowy), migający brelok na szyję (zapodział mi się gdzieś)




To na razie wszystko, co posiadam. Co sądzicie o mojej skromnej kolekcji? Jeśli dostanę nową przesyłkę, niezwłocznie zrobię zdjęcia i wrzucę tutaj.

A tymczasem...

Miłego przeglądania i do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz