Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







poniedziałek, 28 grudnia 2009

Pierwszy poważnejszy wpis.

Cześć wszystkim.

Zanim dodam moją galerię pamiątek sportowych, chciałem się z Wami podzielić pomniejszymi gadżetami, które dzisiaj dostałem.

Zaczniemy - nietypowo - od zdjęć i filmu typu 'unboxing', czyli rozpakowywania. Dotyczy on mojego nowego pendrive'a OCZ Rally2 8GB, którego dzisiaj otrzymałem. Niestety, za ten gadżet musiałem zapłacić z własnej kieszeni, ale myślę, że warto obejrzeć przed zakupem.

Tak prezentuje się koperta przed rozpakowaniem....



... a tak po.



A teraz obiecany filmik. Sorry za jakość i za efekt 'trzęsącej się ręki' ale jedną ręką trzymałem kamerę, a drugą rozpakowywałem :)




Dobra, lecimy dalej. Mówi się, że życie studenta jest złe, okrutne i beznadziejne. Możliwe, ale studiowanie ma też swoje zalety. Chociażby takie, że można za darmo dostać kalendarz na rok 2010. Ja na swojej uczelni dostałem coś takiego:




No i ostatnia rzecz, w sumie mało ekscytująca, ale cieszy :) Z nowym numerem CD-Action, który dzisiaj otrzymałem w ramach prenumeraty, dostałem również 4 naklejki z gry Left 4 Dead 2. Dla mnie - maniaka komputerowego - taki gadżet to miła niespodzianka :)




To tyle na teraz. Bądźcie czujni, wszak być może nawet dzisiaj wrzucę obiecane zdjęcia mojej skromnej kolekcji pamiątek sportowych.

Do usłyszenia, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz