Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







piątek, 15 stycznia 2010

8 paczek!

Hej!

Po dzisiejszym dniu już nic mnie nie zadziwi. W środę myślałem, że już więcej w tym tygodniu nie dostanę. Do dzisiaj. Właśnie otrzymałem 8 (tak, osiem) paczek! Filmik z rozpakowywania już się wrzuca na YT, a póki co trochę zdjęć ;)


1. Tampa Bay Buccaners - 2 małe tatuaże, 1 duży tatuaż, naklejki, zakładka do książki, ołówek, zdjęcie zespołu, list, broszura "How To", mini terminarz



2. Athletic Club - list, plakat zespołu z nadrukowanymi autografami



3. Miasto San Antonio - gruby przewodnik i broszura



4. Miasto Taipei - dużo świetnych pocztówek, mapa



5. Miasto Tallinn - długopis, przewodnik, kalendarz, odblask



6. Starostwo Powiatowe Limanowa - sama makulatura, plastikowa linijka



7. Belgijski Komitet Olimpijski - odznaka



8. Tor Spa Francorchamps - oficjalny program na GP Belgii 2009 (kosztował wtedy 10 Euro!), plakat



Świetny tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz