Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







czwartek, 14 stycznia 2010

Kolejne gadżety.

Witajcie!

Ten tydzień jest naprawdę jednym z najlepszych w mojej kolekcjonerskiej historii. W środę przyszło do mnie kolejne 5 przesyłek, więc w sumie dostałem ich już 10 w tym tygodniu. No, ale koniec gadania, zobaczmy co było w środku ;)

Na początek filmik z tego rozpakowywania. Wyjątkowo w 2 częściach, ponieważ zajął mi on aż 17 minut!

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=Wif91ZkpaVI

Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=2Mo5YBBqg4c

A teraz zdjęcia:

1. K2 - mapa samochodowa



2. Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - zdjęcie z autografem Lecha Kaczyńskiego, list, odznaka Pałacu Prezydenckiego



3. Solaris Bus - dużo ciekawych, oryginalnych katalogów + płyta CD



4. Bydgoszcz - zakładka do książki, długopis, mini mapa (w j. angielskim), odznaka z herbem miasta, naklejka



5. Nóż marki Joker, którego nie ma na zdjęciach, ale posługuję się nim w filmiku z tego rozpakowywania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz