Możesz mi pomóc!

Wystarczy, że zarejestrujesz się na którymś z poniższych serwisów. Pomożesz nie tylko mi, ale również zyskasz szansę na podreperowanie budżetu. W serwisie Readbud.com w miesiąc można zarobić 50$ za ocenianie artykułów! Za każdą pomoc - serdeczne dzięki!

readbud - get paid to read and rate articles







sobota, 9 stycznia 2010

Aktualizacja - 9-01-2010

Hej.

Wczoraj otrzymałem aż 3 przesyłki. Nie robiłem jednak zdjęć, tylko nagrałem kolejny filmik typu 'unboxing'. Zamieszczam link do niego zamiast zdjęć :) Filmik jest w języku angielskim, więc po krótce co dostałem:

1. 2 folie ochronne na wyświetlacz do Nokii 3120 classic (kupione)
2. płyta CD z systemem operacyjnym Linux Ubuntu
3. paczka z firmy Giant Polska - 2 kalendarze, długopis, katalog, smycz - wszystkie gadżety rozeszły się w tempie błyskawicznym, zostawiłem sobie tylko katalog i smych ;)

Dodatkowo zamieszczam link do filmiku z rozpakowywania paczki od Korony Kielce, którą otrzymałem w czwartek.

Tak więc zapraszam do oglądania!

http://www.youtube.com/watch?v=yoQthfqzUZQ - Giant, Ubuntu, folie

http://www.youtube.com/watch?v=xIKgzmRfM0o - Korona Kielce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz